TV-kampanjasuunnittelun muistilista

Neljän kohdan checklistin avulla suunnittelet vaikuttavan televisiokampanjan!

Aloita tavoitteesta, jatka kampanjan viestin muodostamiseen, määrittele kohderyhmä ja sen mahdolliset erityispiirteet ja hahmottele kampanjasi ajankohta.

Toimiva kampanja alkaa huolellisesta suunnittelusta – lataa muistilista!

Checklistin läpikäytyäsi tiedät, millaista tv-kampanjaa olet rakentamassa ja sinun on helpompi pyytää tarjous – tai jopa ostaa kampanjasi verkosta!

Lataa muistilista täyttämällä lomake

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojakuvaus.

Markkinoinnin työkalupakin työkalut

Työkalupakin avulla...


Hahmottelet koko vuoden markkinointisuunnitelman yhteen näkymään – valmis markkinointisuunnitelman pohja mahdollistaa myös suunnitelmien päivittämisen!


Lopetat arvailun ja perustat markkinoinnin tavoitteet dataan – tavoitelaskuri auttaa rakentamaan järkevät tavoitteet, seuraamaan kampanjoiden suoriutumista ja sitä kautta kehittämään toimenpiteitä läpi vuoden. 


Hahmotat budjetin vaikutusta tavoitteiden toteutumiseen – laskuri näyttää, miten mediabudjetin muutokset vaikuttavat odotettavissa oleviin mainonnan tuloksiin.

VINKKI:

Tee markkinoinnin suunnittelun työkalupakista juuri omanlaisesi

Yritykset, kohderyhmät ja bisnesmallit ovat erilaisia, joten niin ovat markkinoinnin tarpeet ja tilanteetkin. 

Siksi työkalupakin sisältö on rakennettu muokattavista excel-pohjista – voit siis tuunata niistä juuri omaan käyttöösi ja tarpeisiisi sopivia.

Ota markkinoinnin työkalut haltuun


Lataa työkalupakki