Rakastu digiin:
lataa Digimainonnan aloitusopas!

Digimainonnan kokeileminen voi tuntua yhtä jännittävältä kuin olo ensitreffien jälkeen. Uusi tuttavuus vaikuttaa lupaavalta, mutta mahtavatko odotukset täyttyä? Voisivatko juuri nämä deitit johtaa pidempään, onnelliseen kumppanuuteen?

Haluamme kannustaa kaikenlaisia ja kaikenkokoisia yrityksiä kokeilemaan rohkeasti digimainontaa.

Jotta kyseessä ei olisi vain yhden illan mainosjuttu, toteutimme oppaan, joka auttaa ymmärtämään digimainontaa ja sen erityispiirteitä: hintaa, ostotapoja ja sitä, millainen mainos sopii parhaiten mihinkin tarpeeseen.

Lataa maksuton digimainonnan aloitusopas ja katso, voisiko yrityksesi rakastua digiin. Muista hyödyntää myös rahanarvoinen kampanjaetu!


Lataa opas täyttämällä lomake

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojaseloste.

Hyödynnä etu ja mainosta vaikkapa Ilta-Sanomien verkkosivuilla! 

Hanki viestillesi näkyvyyttä suosituilla verkkosivustoilla kuten IS.fi, HS.fi, Aamulehti.fi ja Satakunnankansa.fi.  Voit kohdentaa mainoksesi näkymään alueesi asiakkaille, kaupunkikohdennettu mainonta alkaen 529€.

Osta nyt digikampanjapaketti verkkokaupastamme, niin saat aineistontuotannon kaupan päälle! Teemme toiveesi mukaiset mainokset eli bannerit sinulle veloituksetta! Arvo jopa 380 €. Etu on voimassa 31.10.2022 asti digimainonnan* verkkokauppapaketeissa.

Nappaa tästä paketti ja aloita digimainonta! Käytä verkkokaupassa kampanjakoodia RD2022, niin saat edun käyttöösi. Klikkaa alta ja tutustu tarkemmin verkkokaupan paketteihin! 

Cross-screen paraati kaupunki­kohdennuksella

Parhaan huomioarvon mainospaikka koko Sanoman verkostossa, kaikilla laitteilla.

alk. 529 € +alv

Tutustu ja osta verkossa

Sanoma RON CPC - tulospohjaista digimainontaa

Klikkihinnoiteltua mainontaa optimoidusti Sanoman verkostossa

alk. 450 € +alv

Tutustu ja osta verkossa

Cross-screen pystyparaati media­kohdennuksella

Näyttävä verkkomainos­kampanja keskellä kiinnostavimpia uutissisältöjä

alk. 529 € +alv

Tutustu ja osta verkossa

* ei koske videobannerien aineistotuotantoa

Ota rohkeasti seuraava askel: osallistu maksuttomille digideiteille

Miksi en nähnyt omaa mainostani kampanjan aikana? Miten rakennan digikampanjan, joka toisi klikkausten lisäksi myös kauppaa? Miten näen raporteista, oliko kampanja onnistunut vai ei? Olisiko printtimainonta kuitenkin kannattavampaa?

Muun muassa näihin ja muihin mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin saat vastauksen maksuttomassa digideitti-tapaamisessa.

Varaa vartti kalenteristasi ja asiantuntijamme vastaa visaisiinkin digikysymyksiisi!

Varaa aika tästä

Tutustu yrityksiin, jotka löysivät digimainonnasta hetken huuman sijaan kestävän kumppanin

Sandcom Oy rakentaa Reolink-valvontakameroiden tunnettuutta digimainonnalla

“Kävimme juuri läpi kolmen viikon pituisen kampanjan tulokset. Vuoden ensimmäinen kvartaali on yleensä aina ollut kaikista hiljaisin, mutta tämän kampanjan ansiosta analytiikan käyrät ovat nousseet selkeään kasvuun. ”

Lue lisää ➜


Mokkamaa aloitti maukkaan mainonnan pienellä budjetilla – ja menestyy

“Toukokuussa 2019 aloitettiin klikkihintainen mainonta 350 € budjetilla, josta suurin osa kohdistettiin äitienpäivän ja valmistujaisjuhlien sesonkeihin. Onnistuneen panostuksen jälkeen budjetti tuplattiin saman vuoden joulusesonkiin.”

Lue lisää ➜


Suomen 365-asunnot LKV teetti banneriaineistot verkkokaupan kautta

“Mainos tuli nopeasti nähtäväksi. Tekijä oli osunut kerralla maaliin, siinä ei ollut mitään ongelmaa tai muutettavaa. Kaikki viestintä hoidettiin sähköisesti, ei tarvittu palavereja tai puheluita”

Lue lisää ➜

Rakastu digiin:
lataa Digimainonnan aloitusopas tästä