Kuluttajan mediapäivä on repaleinen, päivän mittaan aikaa vietetään niin digin, printin kuin audionkin parissa. Sisältöjä kulutetaan nopeasti ja mainokselta vaaditaan paljon, jotta kuluttaja sen äärelle pysähtyy. Tämä aiheuttaa haasteen markkinoijalle: mihin mediaan mainonnassa kannattaa panostaa?
Tehokkaimmin mainonta toimii niissä kanavissa, joissa myös kohderyhmäsi viettää aikaansa. Silloin viestisi kantautuu oikeiden silmäparien eteen, ja klikeistä jalostuu liidejä. Siksi kanavien valintaa ei kannata jättää sattuman varaan.
Tämän raportin avulla pohjaat päätöksesi dataan, et mutuun.
Mediamarkkina
Digitaalinen media
Printtimedia
Televisio ja videomedia
Audiomedia
Keskitymme jokaisessa osiossa suomalaisten mediakäyttäytymisestä kerättyyn dataan ja mihin suuntaan kunkin mediaryhmän kehitys on menossa. Näin pääset tilanteen tasalle kunkin mediaryhmän osalta, osaat ottaa pullonkaulat huomioon ja tehdä hyviä markkinointipäätöksiä alati muuttuvassa taloudessa.