Mediatrendit 2021

Tilaa maksuton raportti

Mediatrendit 2021 -raportti paljastaa, missä medioissa kuluttajat viettävät aikaansa.

Kuluttajan mediapäivä on repaleinen, päivän mittaan aikaa vietetään niin digin, printin kuin audionkin parissa. Sisältöjä kulutetaan nopeasti ja mainokselta vaaditaan paljon, jotta kuluttaja sen äärelle pysähtyy. Tämä aiheuttaa haasteen markkinoijalle: mihin mediaan mainonnassa kannattaa panostaa?

Tehokkaimmin mainonta toimii niissä kanavissa, joissa myös kohderyhmäsi viettää aikaansa. Silloin viestisi kantautuu oikeiden silmäparien eteen, ja klikeistä jalostuu liidejä. Siksi kanavien valintaa ei kannata jättää sattuman varaan. 

Tämän raportin avulla pohjaat päätöksesi dataan, et mutuun.

Tilaa maksuton raportti sähköpostiisi täyttämällä lomake

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojaseloste.

Mitä mediatrendit 2021 -raportti sisältää?

mediatrendit-2021-kuvitus.jpg

Raportti jakautuu viiteen osaan:

  1. Mediamarkkina

  2. Digitaalinen media

  3. Printtimedia 

  4. Televisio ja videomedia

  5. Audiomedia

Keskitymme jokaisessa osiossa suomalaisten mediakäyttäytymisestä kerättyyn dataan ja mihin suuntaan kunkin mediaryhmän kehitys on menossa. Näin pääset tilanteen tasalle kunkin mediaryhmän osalta, osaat ottaa pullonkaulat huomioon ja tehdä hyviä markkinointipäätöksiä alati muuttuvassa taloudessa.

Tilaa maksuton Mediatrendit 2021 -raportti sähköpostiisi