Mainonnan hyödyntäminen
myyntifunnelin eri vaiheissa.

kirjekurssin jatko-osa

Ensimmäinen kirjekurssimme keskittyi verkkosivuliikenteen muuttamiseksi liikevaihdoksi. Jatko-osassa pureudumme syvemmälle strategiseen mainontaan. Saat vastauksen kysymykseen: millainen mainonta sopii mihinkin myyntifunnelin vaiheeseen?

Mitä kurssi sisältää?

Käytännössä jatko-osa noudattaa myyntifunnelin vaiheita ja koostuu neljästä viestistä

  • Osa 1: Millainen mainonta sopii myyntifunnelin tietoisuusvaiheeseen?
  • Osa 2: Miten mainontaa hyödynnetään myyntifunnelin harkintavaiheen aikana?
  • Osa 3: Näin mainostat myyntifunnelin päätösvaiheen aikana
  • Osa 4: Voiko nykyasiakkaille mainostaa?

Viestit ilmestyvät sähköpostiisi noin viikon välein.


Etkö suorittanut vielä ensimmäistä kirjekurssia?

Liikenne liikevaihdoksi -kirjekurssimme kertoo, miten mainonnan avulla saatu verkkosivustoliikenne muutetaan liikevaihdoksi?

Pääset tilaamaan sen täältä >