Kirjekurssin jatko-osa

Mainonnan hyödyntäminen
myyntifunnelin eri vaiheissa.

Ensimmäinen kirjekurssimme keskittyi verkkosivuliikenteen muuttamiseksi liikevaihdoksi. Jatko-osassa pureudumme syvemmälle strategiseen mainontaan. Saat vastauksen kysymykseen: millainen mainonta sopii mihinkin myyntifunnelin vaiheeseen?

 

Mitä kurssi sisältää?

Käytännössä jatko-osa noudattaa myyntifunnelin vaiheita ja koostuu neljästä viestistä

  • Osa 1: Millainen mainonta sopii myyntifunnelin tietoisuusvaiheeseen?
  • Osa 2: Miten mainontaa hyödynnetään myyntifunnelin harkintavaiheen aikana?
  • Osa 3: Näin mainostat myyntifunnelin päätösvaiheen aikana
  • Osa 4: Voiko nykyasiakkaille mainostaa?

Viestit ilmestyvät sähköpostiisi noin viikon välein.

 

KYLLÄ KIITOS, olen kiinnostunut kuulemaan kuinka saan mainonnasta kaiken mahdollisen irti - tilaa maksuton kirjekurssin jatko-osa alla olevalla lomakkeella.

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojaseloste.