Digimainonnan aloitusopas

Täydellinen opas digitaalisen markkinoinnin aloittamiseen

Digitaalinen mainonta on parhaimmillaan tehokas ja nopea keino saada yritykselle uusia asiakkaita. Toisaalta se voi olla myös kuin vaikeakulkuinen maasto, johon etenkin mainontaa aloittaessa on helppo eksyä.

Siksi rakensimmekin avuksesi varsin kattavan oppaan, jonka luettuasi tiesi tiheikössä on selkeämpi, ja digimainonnan aloittaminen helpompaa.

Oppaan luettuasi

  • tunnet digimarkkinoinnin ja -mainonnan termit
  • tunnet digimarkkinoinnin eri muodot ja keinot
  • tiedät digitaalisen mainonnan ostamisen perusperiaatteet
  • saat ideoita muiden yritysten menestystarinoista ja onnistumisista

Täytä lomake ja lataa digimainonnan aloitusopas

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojakuvaus.

Markkinoinnin työkalupakin työkalut

Digitaalinen markkinointi ja mainonta: mitä, milloin ja miten?

Digitaalisen mainonnan aloittaminen kannattaa heti, kun tiedät, että yrityksesi pystyy vastaamaan mainonnan kautta heräävään kysyntään.

Ennen mainonnan aloittamista täytyy myös tietää, mihin kiinnostuneet ohjataan – kotisivujen kannattaa siis olla tikissä.

Mutta mitä sen jälkeen? 

Mistä tietää, kannattaako omalle yritykselle ostaa klikki- vai näyttöpohjaista mainontaa? Kumpi on parempi kanava, IS.fi vai Facebook? Entä mitä on hakusanamainonta ja mitä sillä tehdään? 

Digimainonnan aloitusopas auttaa juuri näissä kysymyksissä. Se antaa hyvät perustiedot, joiden avulla pystyt kysymään asiantuntijoilta ja mediamyyjiltä lisää, sekä pystyt myös arvioimaan saamiasi ehdotuksia paremmin. 

Opas on mainio tuki digimainonnan aloittamiseen, ja se tarjoaa myös ideoita, ehdotuksia ja esimerkkejä onnistumisista.

Digimainonnan aloitusoppaan sisällysluettelo – tutustu ja lataa opas

  • Mitä on digimarkkinointi ja digimainonta
  • Digimainonnan termit
  • Milloin aloittaa?
  • Ensimmäinen askel - kotisivut
  • Digimarkkinoinnin eri muodot
  • Display-mainonta
  • Some-mainonta
  • Hakusanamainonta, SEM tai Google-mainonta
  • Digimainonnan keinoja
  • Kolme yleisintä tapaa tehdä digimainontaa
  • Digimainonnan ostaminen
  • 4 tärkeää ohjetta
  • 5 vaihetta digimainonnan aloittamiseen

Ota markkinoinnin työkalut haltuun


Lataa työkalupakki