Analytiikka­testeri tarjoaa hyvän startin data­ohjautuvaan mainontaan

Tiedätkö, missä kunnossa sivustosi valmius analytiikkaan on, ja ovatko käytössäsi kaikki Google Analyticsin hyödylliset ominaisuudet?

Google Analytics on markkinoijalle lyömätön työkalu: sivuston kävijä- ja käyttötietojen lisäksi se tarjoaa aimo annoksen dataa, jolla voit kehittää mm. digimainonnan tehokkuutta.

Dataohjautuvan mainonnan aloittaminen kuitenkin edellyttää, että Analyticsin kaikki ominaisuudet, kuten kohderyhmätieto- ja aiheraportit sekä konversiopisteet, on asennettu paikalleen oikein.

Analytiikkatesteri on maksuton työkalu, joka kertoo nopeasti sivustosi Analytics-seurannan tilanteen.

Yhdistämällä analytiikkatilisi työkaluun näet heti, missä mennään, ja saat välittömästi kehitysehdotukset Google Analyticsin täysimittaista hyödyntämistä varten.

Testaa sivustosi yhdistämällä analytiikkatilisi työkaluun

Yhdistä Google Analyticsiin 


HUOMAATHAN, että testerin käyttö edellyttää olemassaolevaa, sivustollesi asennettua Google Analytics -tiliä.

Kun yhdistät tilisi Analytiikkatesteriin, käytetään sähköpostia ainoastaan analytiikkatilin tietojen hakemiseen – et siis päädy esimerkiksi markkinointiviestintämme sähköpostilistalle, ellet erikseen anna siihen lupaa.

analytiikkatesteri-mockup.png

Mitä Analytiikkatesteri kertoo, ja mitä tiedolla voi tehdä?

  • Näet heti, kerääkö analytiikka sivustoltasi tietoa kävijöiden kohderyhmistä, kiinnostuksen kohteista ja sivuston konversioasteesta
  • Jos jokin ominaisuus on kytkemättä paikalleen, saat simppelit ohjeet, joilla otat ominaisuudet helposti käyttöön – tai ohjeistat sivuston kehittäjää tekemään sen
  • Kun ominaisuudet ovat paikallaan ja dataa ehtinyt kertyä, ehdottaa työkalu esimerkiksi klikkipohjaisen mainonnan kohdennuksia ja kampanjaehdotuksia, jotka tuottavat todennäköisimmin parhaita tuloksia.


Testaa sivustosi yhdistämällä analytiikkatilisi

Yhdistä Google Analyticsiin